Jan zarabia

Moje zarobki z CupSell.pl

Prowizji ciąg dalszy…

2 Komentarze

Nie wiem czy pisałem o tym, czy też nie, ale w CupSell.pl można także zarabiać na tym, jeśli ktoś się zarejestruje z mojego polecenia i coś sprzeda to ja otrzymuję złotówkę na swoje konto. Nie wiem jak to możliwe, ale w ciągu ostatniego tygodnia zarejestrowało się aż 10 osób z mojego linka, a z kolei 4 osoby sprzedały swoje produkty aż 10 razy. Oznacza to tylko tyle, że kolejne 10 złotych trafiło na moje konto w cupsell.pl.

Mam już 40 złotych. Widzę jednak, że jest progres i ludzie interesują się moimi koszulkami. Zaobserwowałem to stąd, że śledzę fota, na których polecałem koszulki z moim nadrukiem.

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że te czterdzieści złotych zajęło mi kilka godzin pracy + kilkanaście złotych.
Chciałbym sobie życzyć, żeby rejestrowali się z mojego polecenia ludzie i zakładali sklepy. Wiadomo, ja wtedy zacznę zarabiać więcej i ogólnie będę miał jeszcze większą motywację do zarabiania na koszulkach w cupsell.pl

2 thoughts on “Prowizji ciąg dalszy…

  1. Gratuluję, też działam w Cupsell i również uważam to za świetny biznes :)

  2. Witam Jan. Jestem zainteresowany współpracą z Tobą w Cupsell. Proszę o kontakt na
    cupsell.uk@gmail.com

Dodaj komentarz