Jan zarabia

Moje zarobki z CupSell.pl

Jak promuję swój sklep na CupSell.pl

Dodaj komentarz

Wybrałem dosyć oryginalny nadruk na koszulki – nie ma takiego drugiego na całym portalu. Stąd też tak na prawdę nie wiem czego się spodziewać. Dziś chciałbym się podzielić z Wami informacjami na temat, jak promuję swoje produkty?

Mam dosyć spersonalizowaną grupę docelową odbiorców – stąd też mogę przypuszczać, że dotarcie do potencjalnych klientów może by pójść z łatwością. Poniżej przedstawiam swój schemat promocji.

  1. szukam forum/bloga/portalu/witryny związanego z moim produktem
  2. rejestruję się
  3. uprawiam marketing szeptany
  4. zachęcam do zakupu
  5. zarabiam (??)
  6. polecam dalej

Zamiast punktu numer dwa mogę napisać do właściciela serwisu z zapytaniem, czy nie chciałby zarobić – umieszczam wtedy w całym serwisie reklamę swojego sklepu i nie muszę się martwić o to, czy moje posty z marketingu szeptanego zostaną wywalone czy też nie. Póki co napisałem do jednego właściciela forum zapytanie ofertowe – zgodził się. Cen, które wynegocjowaliśmy nie będę podawał, ale są to grosze. Mam tylko nadzieję, że takie działanie przyniesie efekty w postaci sprzedanych koszulek.

Ewentualnie jeśli nie chce mi się pisać postów na forach/blogach to mogę odezwać się do ludzi zajmujących się zawodowo marketingiem szeptanym. Oni za odpowiednią cenę zrobią to za mnie. Przy dużych ilościach możliwe jest ustalenie złotówki za post, co i tak jest bardzo tanio.

Promocja sklepu jest najważniejsza – bez niej nie ma mowy o jakichkolwiek zarobkach z CupSell.pl.
Pierwsza fala reklamy poszła dzień temu. O efektach akcji będę informował tutaj, na blogu.

Dodaj komentarz